Skip to content

– FAQ –

Dowiedz się więcej na temat Let’s Nibble. 

Jak się z Wami skontaktować?

Aby dokonać rezerwacji prosimy o rezerwację przez Facebooka za pomocą aplikacji mój stolik. Jeśli chcesz zmienić rezerwację, możesz wysłać do nas wiadomość przez aplikacje lub bezpośrednio na adres rezerwacje@letsnibble.pl bądź telefonicznie pod numerem +48 537 000 713.

Czy jest parking / gdzie mogę zaparkować?

W Fabryce Norblina znajduje się parking podziemny. Wjazd od ulicy Prostej.

Czy można zamówić dania na wynos?

Tak, można zamówić na wynos, jednak proszę liczyć się z tym, że niektóre dania mogą stracić na jakości.

Czy oferują Państwo dostawę?

Nie oferujemy dostawy.

Czy można zamówić u Państwa catering?

Tak, chętnie przygotujemy dla Państwa catering.

Czy oferujecie dania vegetariańskie, vegańskie i gluten free?

Chętnie dostosujemy się do wymagań dietetycznych. Proszę poinformować nas przy rezerwacji lub po przybyciu. Dania również są odpowiednio opisane w naszym menu.

Czy macie prywatną salę?

Nie mamy prywatnych sal. Dla większych grup możemy natomiast zarezerwować na wyłączać antresole, która jest oddzielona od reszty restauracji.
Wszelkie zapytania prosimy kierować na rezerwacje@letsnibble.pl.

Czy Nibble jest przyjazne dzieciom?

Nie mamy dedykowanego menu dla dzieci jednak oferujmy dużo dań które polubią nasze pociechy.

Czy Nibble jest przyjazne psom?

Nasi psi przyjaciele są mile widziani.

Chce celebrować ważne wydarzenie. Czy możecie przygotować coś specjalnego?

Kochamy celebracje. Możemy dodać świeczkę bądź racę do deseru. Jeśli chcesz przynieść swój tort opłata za „talerzykowe” wynosi 15 zł za osobę.

Co znaczy nazwa Let’s Nibble?

Nibble dosłownie znaczy pozwalamy poskubać. Z racji lokalizacji chcieliśmy stworzyć kuchnie nawiązującą do Food Town (idea Food Hall) oraz zachęcać do wspólnego dzielenia się jedzeniem i odkrywania różnych smaków.

Jak dużo dań powinienem zamówić?

Nasze menu zaprojektowane jest do dzielenia. Proponujemy zamówić 2-3 Nibble snack / starters na oraz jedną z propozycji z sekcji „Mains & Sharing pots” i zakończyć deserem. Zawsze możesz domówić dodatkowe dania później.

Czy mamy dress code?

Nie mamy dress code. Zapraszamy w tym, w czym czujesz się komfortowo.

Czy posiadamy w ofercie Vouchery?

Tak, zachęcamy do zakupów voucherów. Voucher możemy przygotować na dowolną kwotę.